LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Evelina - 3 januari 2011 23:21

2010 är snart slut!

gör min lista lite sent ;)
 
Kärlek under 2010 . .
Har du kysst någon? aa
Har du pussat någon? aa
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? nja
Har du haft sex med någon? nej

Dina vänner under 2010 . .

Har en vän dött? ja..
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? ja,

Du under 2010 . .
Har du varit på Gröna Lund?  nej
Har du varit på Liseberg? japp
Har du varit på Kneipbyn? nej
Har du varit utomlands? ja
Har du varit i en annan stad? ja
Har du bott hemma? ja

När har du som mest . .
Gråtit under 2010? när S gick bort..
Har du pussat någon? nej
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? ja
Har du gråtit? ja
Har du varit glad? ja
Har du varit ledsen? ja

När ..

Grät du senast? inatt
Skrattade du senast? idag
Duschade du senast? söndags, & ska duscha ikv
Lyssnade du på musik senast? ja! 
Hade du kul senast? hela veckan
Hade du tråkigt senast? igår

Vem . .

Kysste du senast? venne
Kramade du senast? amanda
Pratade du i telefon senast med? amanda
Fick du sms av senast? amanda

Har du gråtit? ja
Har du skrattat? ja
Har du kissat på dig? nej
Har du sovit i tält? ja
Har du sovit under bar himmel? nej de trorja inte
Skrattat under 2010? på sommaren! 

Denna månad . .

Har du varit kär? nej
Har du kysst någon? nej

Av Evelina - 3 januari 2011 04:15

Jag& Ludde<3

    

jag typ 09?


  

dt är också 09, men det är fel datum på bilden xD

Ludde<3


     

Här får man extrema pussar iaf!

 


älskling<3

GusGus:D<3  

   svartsvans<3



     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards