LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Evelina - 4 januari 2011 23:00

   Allmänt test 1

Hur bor du: I en villa, I en liten by Utanför hudiksvall
Brukar du komma i tid: ja oftast
Hur lång är du: 165 cm ca
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: går i klass 8.
Vad har du på dig just nu: strumpor, mjukisbyxor, trosor,bh, lila ginalinne, & gothiatröja
Har du någon fobi: småkryp, höjder, spökhus, & att misslyckas.
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag

Vilket är ditt senaste inköp:smink & sånt trorja :)
Din favoritdryck på morgonen:inget
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mormor & morfar
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: de minns jag verkligen inte :o
Vem snackade du med senast:pappa
Varm favoritdricka:varm oboy när man fryser XD
Favoritdricka när du är riktigt törstig:cola
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: de var ettag sen de
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga medvetet, eller såra medvetet.
Någon jag stör mig på: den där människan du, ååh-.-
Intressen: spela Fotboll, sitta vid datorn, sova
senaste person du kramade: Amanda
Senaste person du ringde: madde, men hon svarade inte.
Senaste person som ringde dig: pappsen
Vad drack du senast: juice
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: jadå
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: beror på hur dom har de
Micro-pop eller poppa själv:micro
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej.. tyvärr. finns saker jag vill ordna upp men får inte chansen.
Vilken låt lyssnade du senast på: B.o.B - Airplane
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, men bredvid min säng:)
Vad tycker du är äckligt: blod, folk som våldtar.
Har du pengar på mobilen: ja

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? fitta, eller fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ingen tid :)
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? utlandsresa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? venne :)
När var senast någon stötte på dig? vill inte veta
Vad åt du till middag senast? spagetti & köttfärssås
Kan du vissla? inte nu när jag fått tandställning så bra
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? aldrig
Pratar du några andra språk? inte flytande
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Vad har du med dig in på bion? ngn att titta med, väska, mobil., dricka, godis & popcorn
Vad har du för väder? de är så mörkt ute så jag ser inte:p
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? -
När sov du senast på golvet? lääängesen de
Vilken är din favorit drink? venne
Gillar du din boendesituation? nej.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 4
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? närå
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - kämpa för dom, dom tror på dig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja
Tycker du om att krama folk? ja
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? minns inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men  SOMFAN!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland

Är du mörkrädd? yes
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, mig själv, hårsnoddar



jag saknar dig mer & mer för varje dag..

Av Evelina - 4 januari 2011 16:39

Jag vill tacka min älskade Hanna Eriksson som fixade min bloggheader, den blev asbra,

tkr ni inte :D?

kolla hennes blogg också,

saknar min snygga vän :(

http://hannaheriiksson.blogg.se/

Av Evelina - 4 januari 2011 02:23

Om mig -

Jag är en tjej på 14 år, och jag är född den 7 juni kl 18.48 på hudiksvalls BB.

Jag är ca 165 cm lång och vikten vill jag inte gå in på,

jag har väldigt dåligt självförtroende och litar sällan på mig själv.

Jag har lätt för att lite på andra vilket är en nackdel i dom flesta fall,

Jag bor i en villa utanför Hudiksvall med min mamma, pappa, storebror och fosterbarn, och mina 2 katter & min hund såklart. Jag har haft fosterbarn i min familj sedan jag kunde krypa, allt från stora till små, dryga till söta och allt vad det är.

Jag går i klass 8 på näsvikensskola.

Jag har jätte bra vänner men dock har jag alldeles för lätt för att bråka med folk..

jag älskar att spela fotboll och sova, & sitta vid datorn, det är nog det jag gör i mitt liv, då jag inte är i skolan..

ja, det var väl lite kort om mig, vet inte riktigt vad jag ska skriva, haha XD
Dag 2 får ni läsa om imorgon :)

Jag

Av Evelina - 4 januari 2011 00:52

Dag 1 - Presentation av mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina syskon. 
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min kärlek.
Dag 6 – Min dag i detalj.
Dag 7 – Mina bästa vänner. 
Dag 8 – Mina passioner.
Dag 9 – En perfekt helg för mig. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mitt arbete.
Dag 12 – Gamla bilder på mig.
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Fula ovanor.
Dag 17 – Min favoritresa.
Dag 18 – Min bästa födelsedag.
Dag 19 – Något jag saknar.
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 21 – Min önskelista. 
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Min skoltid. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Mina favoritskor. 
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Om jag fick byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards