LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Evelina - 10 januari 2011 21:29

jag ljuger för mig själv, jag ljuger för alla i min omgivning, jag vill att altl ska bli bra, jag vill att allt ska lösa sig, hur ska jag orka leva såhär?

jasg ångrar att jag avslöjade allt för kuratorer & BUP och alla domdär, dom har bara gjort allt värre, dom har rivit upp mina gamla sår & jag orkar inte ta mer.

Av Evelina - 10 januari 2011 20:13

dag 7 - mina bästa vänner.

jag har nog ingen ''bästa vän'' eller, visst jag har haft väldigt många bästavänner, alla är olika sorter,

men nu har jag förlorat kontakten med tyr alla trorjag..

nu är vi bara väldigt bra vänner..

jag älskar mina vänner mer än allt annat, & vissa vänner mer än andra..

& utan vänner, vad vore vi då?

   - Mathilda, vi träffades på ett ridläger den 19/8 2007. Hon tog hand om mig, hon väntade på mig, varje morgon när jag inte kunde äta, när hon såg att jag mådde dåligt så sa hon åt mig att sova inne med henne & linn, jag ångrar att jag inte gjorde det, men varje morgon ,dag,eftermiddag,kväll&natt tog hon hand om mig, vi var som gjorda för varandra,
men jag mådde inte bra på lägret, så jag valde att åka därifrån lite tidigare, samma dag som dom andra, men tidigare,

Mathilda & Linn ville säga hejdå en sista gång, ge mig en sista kram.. men dom fick inte för ''ledaren'', istället åkte jag där i från, men tårar i ögonen & tron om att vi aldrig sågs igen,

men än idag så har vi kontakt med varandra, & till sommaren, så ska vi ses.

det är ett måste, för jag saknar min tilda, hon är en äkta vän, jag lovar, vi har stöttat varandra i 3 år, utan att ha setts på över 3 år.. det är äkta vänskap, & jag älskar min Tilda.


Av Evelina - 10 januari 2011 20:10

I realize, that it was only just a dream.

så många drömmar, så starka känslor, sån svår verklighet.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards