LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Evelina - 20 januari 2011 23:37

nu ska jag verkligen gå & lägga mig, min fot värker och det gör jätte ont som ni kanske har hört.

så nu ska jag sova och försöka dämpa smärtan, får se om jag klarar av att vara i skolan hela dagen, har ju nästan gråtit varje gång det har smärtat i foten :(

skulle helst av allt vilja ligga på akuten och bli omhändertaget, ÄLSKAR AKUTEN!


drömmar blir till mardrömmar.

  Vet att det är asbra kvalité på bilderna när det är kolsvart i mitt rum & jag har svartvita bilder.

Av Evelina - 20 januari 2011 22:37

Ligger i sängen nu o typ gråter för att det gör så jääävla ont i min fot, det är så hemskt.

har varit uppe & gått så mycket efter att jag gjorde illa den så det är ju inte så bra...

har klivit upp & satt mig ner flera gånger idag, & jag har försökt röra på foten o allt, och NU inser jag hur jääävla ont jag har.

på idrottslektionen när jag kände hur hela foten bara gjorde jätte jätte ont och jag inte visste vad som hade hänt, det gjorde så ont så jag trodde den var bruten, jag bara ramlar ihop på golvet och skriker och gråter, jag hade så ont, blev blå, foten dunkade och allt, 

så jävla typiskt att de hände idag när jag skulle träna.

men jag vet att den inte är bruten iallafall :D

men ja, jag har asbra tjejer i klassen som hjälper till att ta hand om en, vi tar nog alltid hand om varandra :')

jag & annie igår trorja:) 

bilden är snodd från Annie :)<3

Av Evelina - 20 januari 2011 11:33

sitter på NO lektion nu ;)

har stukat foten på idrotten, vilket resulterar att jag inte kan träna ikv :(

smart tjej.

nu ska vi fortsätta feting mkt ;D

vi har snart lunch förresten, om 7 minuter:D

 

Av Evelina - 20 januari 2011 07:35

haha, ja, förr bet jag på naglarna, skitäckligt, men nu får jag inte göra de för att jag har tandställning & massa sånt, men jag kommer inte på ngra andra fula ovanor nu :p

alltså, kanske att jag ALLTID river bort mina naglar, & massa sånt,

äh, jag återkommer när jag fått tips på vad mina fula ovanor är :)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards