LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Evelina - 14 januari 2011 20:43

Utanpå tror ni att jag är så glad.
Men egentligen kämpar jag för att klara av en enkel dag..
Ni ser hur jag skrattar, och ni ser hur jag ler,
Men inuti min kropp så orkar jag inget mer...
Jag vill dölja min smärta så ni tror att det är perfekt för mig,
Men hur ska jag kunna spela, vet jag ens de själv?
Spelet är svårt och det finns inga regler, man får göra vad man vill utan att nån ser det..
Jag äter men jag svälter ändå,
får ingen näring, energi eller så..
Jag går in på mitt rum och klättrar upp i sängen,
Jag vill bara vara ensam men då kommer ångesten..
Jag lever kontrollerat, Jag får aldrig vara ensam.
att ha det tyst och vara själv , det är min längtan.

TÄNK ALDRIG ATT DU ÄR MENINGSLÖS, ATT DET INTE FINNS NÅGON MENING MED LIVET, FÖR DET FINNS ALLTID NÅGON UTE I VÄRLDEN SOM ÄLSKAR DIG.

Av Evelina - 14 januari 2011 19:56

ja, första veckan nu efter lovet, den har varit okej, har varit lite konstigt med alla nya lärare, men men, sånt man får ta, har ny lärare i sv/so (samma lärare) spanska, & idrott, menmen..

jag ska berätta lite om veckan tänkte jag, eftersom jag inte har ngt annat att göra,

Måndag - ja vad gjorde jag då :o? de var första dagen i skolan så jag hade sovit väldigt dåligt, så när jag kom hem så sov jag sen gjorde jag ingenting alls trorja :o hahal, kul liv somfan :d

Tisdag- Ja, då var jag på skolan först till typ kvart i fyra trorja jag va hemma, skit tråkig dag, sen så fixade jag mig & sånt, sen vid sex skjutsade mamma mig till stan, till håstaholmen, så träffade jag älskade madde, saknat dig sååå mycket! & så träffade jag ju elin :) sen då kom mamma tbx vid halv sju, så skjutsade hon mig te träffpunkten, så gick jag till fredrik,  sen typ satt vi vid datorn, titta på film, sov & ja..
haha, sen vid kvart i tio så gick jag till lisa&erik, sen hämtade pappa mig där :)

Onsdag: skolan somvanligt, jag & linn gick lite tidigare, vid 14.15 för att hinna med bussen till stan, så gick vi till håstaholmen, träffade madde,elin, adam & nåfler, sen så stog vi & pratade lite, sen gick jag & linn till stan, trodde vi, men vi tog fel väg så vi måsta vända -.- fett drygt, men sen gick vi typ över stationen & så, sen gick vi bara runt på stan mellan typ halv fyra & 6 :p de va lite kallt, sen träffade vi madde & adam & deras kompisar, för dom skulle på krogen, så stog vi utanför kioskpiraten & snackade, &jag stog och försökte värma mig i maddes jacka medan hon höll om mig :') mysigt.

sen stog jag bara & kramade henne, kände att jag inte ville släppa taget, sen då tog dom bussen & jag & linn stog & väntade,j ag försökte få tag på alla jag kände i stan XD närå, men jag försökte få tag på min morbror, men han svarade, så försökte jag få tag på min kusin, J, men hon svarade inte heller, sen så ringde jag Lisa, hon svarade inte heller, sen ringde jag alla tre igen, tillslut svarade Lisa , & då va erik så snäll så han kom ner & hämtade mig eftersom Linn skulle ta bussen hem,

förresten så var jag & Linn på Jambo också :D

sen kom mamma te Lisa&Erik så väntade vi på charlie, sen åkte vi hem.

 

Torsdag - Ja, igår gjorde jag absolut INGENTING, var inte på skolan heller för jag hade sån öron&halsont så jag vågade inte gå, hade så jääävla ont, så det finns inge mer att skriva om de ;)

 

Fredag/ Idag - idag var jag på skolan igen, mår lite bättre efter alla alvedon jag stoppade i mig igår XD men jag va iaf på skolan & de började med matte, sen svenska trorja, sen Et, sen lunch, sen Et, & sen avslut, dagen har varit fett seg, kanske för att jag har läst så mkt :O ah, iallafall, när vi hade slutat så kom jag & erik (min mattelärare) att eftersom jag ligger lite efter i matten så sa han att han tvivlade på att jag hann göra klart kapitel 3:7 (ligget på mitten av 3:6) men då sa jag att jag skulle det, & OM jag hinner klart så ska han ge mig en muffins på måndag ;D mums ;) haha, ibland äre bra när lärare slår vad.

 IALLAFALL när jag kom hem vid typ kvart i två, så jobbade jag lite matte, till typ 14, sen gick jag & la mig, så väckte pappa mig vid fem xD haha, fett skönt att sova, men jag är fortfarande trött,

men när jag klev upp så sitter min älskade Ludde där, typ inge päls, eller han är rakad, sen har han en 'tratt'' över huvudet :( stackarn, men det är inget farligt som hänt eller sånt,han har bara varit till veterinären,  men han är rakad för att han hade såna stora tovor som gjorde ont, & sen har han tratt på huvudet för att han har kastrerat sig & han har så han inte kan slicka där, så han får infektion eller nå:(

han fick även 1års sprutan som alla valpar ska få när dom är 1 år, & sen klippte dom klorna på han med. men hjan mår bra iaf, han ligger & sover uppe med pappa nu :')

men efter att jag såg han så satt vi & gosade & jag fick sitta & mata han för de va så svårt att få tag på maten med ett tratt över huvet.

Men sen så efterettag, så åt vi :D jag som hade hungrat ihjäl :D vi åt Kyckling med smält ost i & inlindat i bacon ( låter skitäckligt men är jätte gott!) & ris tillde :D

mums.

Sen badade jag & nu sitter jag här :p

 

men nu ska jag typ värma mig för att jag fryser:D

 


Av Evelina - 14 januari 2011 07:52

just nu sitter jag & dricker smultroncider till frukost, ska snart borsta mina ömma tänder & gå mot skolan..

trååååkigt. men skönt med fredag!

imorgon - lördag har jag hälsingeträning, från 10 - 14 trorjag :o eller om de är från 10 - 12 :p

haha, aja shitthesame!

Av Evelina - 14 januari 2011 07:45

Det här hade jag på mig idag/ SKA jag ha på mig idag.

ett konstigt linne från Hm trorjag det är, jeansleggings, bh,trosor & strumpor, sen tar jag nog ngn kofta över. :)

      

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards