LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Evelina - 16 januari 2011 22:41

JA,

idag är jag onyttig, sitter med popcorn & chokladpudding & ska slå på en film snart,

och eftersom jag skas gåner som fan i vikt så var inte det ngn bra ide,

men då ska jag först ha idrott på skolan imorgon, sedan ska jag & charlie ut & springa när han kommer hem, SEDAN ska jag på bodypump med damerna trorjag,

om jag känner mig friskare,

just nu har jag haft fruktansvärt ont i halsen flera dagar & en jävla öronverk :(

menmen, vi ser vad de leder till :D

  


Av Evelina - 16 januari 2011 20:13

älskade hjärtat, idag var det sex månader sedan du lämnade oss,

det är hemskt, så hemskt är det, det gör så fruktansvärt ont och jag vill egentligen aldrig sluta gråta, och det gör jag inte heller, för ALLTID, dag & natt så gråter jag inombords, över att jag saknar dig. det var så längesen jag såg dig sista gången nu..

på torsdagen, 1½ vecka innan du försvann, var sista gången jag rörde vid dig,

gud tog tillbaka sin vackraste ängen, vi saknar dig min lilla vän & älskar dig föralltid,


En sen mörk natt så ser jag upp mot himlen, & i en stjärna, den starkaste stjärnan som lyser högst upp på himlen, i den stjärnan ser jag dig..

Av Evelina - 16 januari 2011 14:00

haha, usch,

ja, jag får väl leta fram några då...


2010

        

 

2009

  

  

 

2008

            

2007

           

 

Datum man inte minns.

      

  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards