LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Evelina - 8 januari 2011 23:39

OBS!

 

 

INLÄGG RADERAT!

pgr av ångerfulla ord.

Av Evelina - 8 januari 2011 23:37

.. de är nog att spy de :o

hatar det,

och bara för att jag skriver dethär är för att jag mår så jävla illa så jag vill spy så jag slipper må illa, men ändå inte för jag gråter alltid när jag spyr, får sån jävla paniik :o

usch,

nä nu måste jag äta ngt & sova,

kan vara drf jag mår illa, trött & sen har jag inte ätit ngt på 6½ timme..


Av Evelina - 8 januari 2011 19:37

här är min lista, som jag ska försöka utföra under hela 2011


1. träna mer/ bli mer seriös & göra ett bättre jobb på träningarna.

2. Bli trevligare mot andra & välkomna dom in i mitt liv.

3. ta vara på dom vackra stunderna jag får uppleva, & inte ta förgivet att jag upplever dom igen.

4. inte släppa kontakten med mina vänner.

5. hjälpa till mer hemma.

6. tänka mer på andra än på mig själv.

7. sköta skolan bättre.

8. ta tag i mitt liv,

9. gå ner i vikt somfan & bli smal.

10. minska på godisätandet, helst sluta helt.

Av Evelina - 8 januari 2011 14:32

min kärlek.


jag fattar inte riktigt vad man ska skriva här,

men min kärlek, asså - jag är inte i något förhållande just nu, för jag vågar inte tro på sånt längre, jag är rädd att bli för kär och sedan bli lämnad,ensam & besviken,

så jag trivs ganska bra i singellivet,

men visst kommer dit dagar & stunder när man önskar att man hade någon brevid, men det är smällar man får ta när man inte tror på kärleken..


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards