LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Evelina - 24 januari 2011 23:29

Nu sitter jag i sängen med flätor i håret & blött hår, bara för att jag ska få lite lockigt hår imorgon.

sitter & tuggar tuggummi o snackar med anna & Hanna,

vi har bara tråkiga/tragiska ämnen allihop :( jobbigt.


+ allt med Ante också..

menmen..

jag är inte ett dugg trött men beghöver sova ändå, fett jobbigt.

imorgon ska jag spänna tandställning, OH NO.

känner på mig att jag kmr ha ont i 4 veckor igen...

 

Av Evelina - 24 januari 2011 18:53

nu ska jag in till stan för att släppa av charlie på träning, sen ska jag & mamma handla på icamaxiiiii

Av Evelina - 24 januari 2011 18:23

Denna dag, för just ett år sedan,

då minns jag inte vad jag gjorde på själva dagen,

men jag vet att jag gick & va orolig, för LillAnte hade lämnat oss i all hast.

så man satt iallafall hemma & sörjde, det var förjävligt.

jag minns inget annat från den dagen, de va de ända som satt i mitt huvud.& de sitter kvar än.

VILA I FRID!

Av Evelina - 24 januari 2011 07:50

Andreas, din semester är slut nu, du har sovit bort ett helt år? varför? är de inte bara onödigt? att inte uppleva samma glädje som du gjorde när du fanns här?

natten till söndag Andreas, för ett år sedan, hur fan kunde allt gbara hända?

jag ser hur mena vänner gråter, jag gråter,

jag ser hur din familj, din flickvän, din son,mamma&pappa, hur dom lider, jag kikar in på sidan på facebook varje dag, och alltid är det någon som har skivit ngt nytt, om hur dom saknar dig och allt, det är oförståerligt att du försvunnit.

Vila i största frid, det va ingen som ville dethär.

<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards