LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Evelina - 26 januari 2011 23:26

det här gör mig upprörd-

IDIOTER SOM SÅRAR MED FLIT

folk som snackar skit bakom ryggen,

FOLK SOM SPRIDER FALSKA RYKTEN!

Av Evelina - 26 januari 2011 23:15

Älskling, hur tror att det känns,

att se sitt liv nedskrivet i ett textdokument?

 

hur fan kunde du göra såhär efter allt!?

efter ALLT du gjorde den kvällen,

jag trodde på de här, jag ljög om att jag INTE tkr om dig, för de gör jag,

men du gjorde allt de du va ute efter & sedan lämnade mit i sticket.

Jag sitter här och skriver med rödsprängda ögon, förstår du ingenting?

hur ont de gör? att tänka tillbaka på den kvällen, jag mår illa, så jävla illa.

vet du hur mycket jag gråter? hur krossad jag blev?

Ser du hur mitt hjärta slutar slå?

ser du hur svårt jag har att andas?

Jag ska stoppa fingararna i halsen & spy, spy upp ALLT som får mig att tänka på dig,

allt, allt, allt!

jag vill inte prata med dig, inte veta att du finns.

jag vill bara spy,

mår så jävla illa.

jag ska gräva ner mig ettag, låtsas som jag inte existerar, för gråta, det slutar jag inte göra..

det går verkligen inte.

i snart 2 timmar har jag gråtit nu, och jag gråter bara mer & mer,

& de gör ondare & ondare, & jag får bara svårare & svårare att andas.

Att lära mig hur livet fungerar, de kommer jag aldrig göra.

Det är över nu.


     

 

Loved*

Att regndroppar faller som tårarna gör, det rår inte stjärnorna för.  

     

It's hard to say goodbye my love, it's hard to se you cry my love.


Av Evelina - 26 januari 2011 08:03

.. typ, haha nä, men nu ska jag borsta mina tänder & gå till skolan,

faast jag har inte ätit ngt, o är aashungrig,

men aja, de skiter man i.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards