LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Evelina - 12 januari 2011 22:15

Dagens låt: Hanson – A Song To Sing  (spotify)

Dagens frisyr: utsläppt men lockig lugg.

Dagens smink: mascara,ögonskugga & ögonpenna

Dagens klädsel: canada tröja&bycor & gina linne.

Dagens roliga händelse: typ stan med linn, & när lisa peta på mig hela tiden XD

Dagens planer: sova :D närå, men nörda
Dagens vill ha: kärlek.
Dagens saknad: Melissa!

Dagens drog: kramar!
Dagens tråkigaste: ångesten! + att jag har fett ont i örat & halsen :(:(:(

Dagens finaste: madde & linn
Dagens måste: tänka om..

Dagens dricka: päroncider, & vanlig dricka.

Dagens köp: c***, JAMBOMACKA! & säkert nåmer :)
Dagens mat: jambomacka (a)
Dagens kärlek: ?

Dagens mående: ångest somfan.

Dagens skratt: med linn & madde. & lisa:D

Dagens tanke: jag spyyr

Dagens irritationsobjekt: småungarna i sexan

Dagens smycke: 2 halsband & armbanden & snodden som jag alltid har.
Dagens just nu: bloggen, fb, musik & msn :D

Dagens önskan: att glömma allt, eller att sluta vara så orolig.
Dagens längtan: tills jag träffar melissa!


Av Evelina - 12 januari 2011 07:51

Dag 9 - En perfekt helg för mig ( eller vare va)


Jadu, en perfekt helg för mig ska spenderas med mina närmaste vänner, typ festa, eller filmkväll eller så, ELLER typ bowla/äta gott och massa sånt,

ja jag vet inte, de finns så mkt jag älskar att göra med mina vänner..


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards