LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Evelina - 19 januari 2011 22:06

IDAG har jag varit på träning, de va feting skönt att träna igen, dock har jag ont i halsen nu..

IMORGON ska jag träna, målvaktsträning.

kommer säkert inte vilja de imorgon, med de skiter jag i, för jag ska träna nu, träna somfan,

på SÖNDAG har jag träning, med mitt lag igen, & de känns azum att allt är så azum, :D

på MÅNDAG ska jag på budypump eftersom de aldrig blev något i måndags, för att jag hade sååå ont överallt :(

   nu jävlar ska de brännas.


& sen så ska vi till typ Krokom & spela SM match sista helgen i januari,

& de ligger ca 5½ timme härifrån trorja, men jag ska nog till mormor på fredagen, så kan jag åka därifrån till krokom, de tar bara 4 timmar :) eller om de va 3 :)

sköönt,

nu ska jag sova :)


Av Evelina - 19 januari 2011 21:55

Mina drömmar handlar iallafall detta inlägg om,

och min största dröm, av alla drömmar alla har & haft och av alla drömmar som finns, så är min dröm att endag på stå i mål i allsvenska damlandslaget.

det låter jätt nördigt, jagvet, men jag satsar verkligen på fotbollen nu!

kommer inte jag med i helsingelaget, då äre kört,

jag vill komma med i hälsingelaget, få åka till junsele & elit lägret i Halmstad,

så att jag kan ha en chans att komma in på fotbollsgymnasiet och kanske fortsätta med min ''karriär'', alltså, jag tror inte NÅGON förstår vilken dröm de är för mig.

det är verkligen de första jag vill göra i mitt liv som en riktig upplevelse.

JAG ÄLSKAR FOTBOLL, AV HELA MITT HJÄRTA!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards