LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Evelina - 22 januari 2011 23:41

   

klicka på bilden här att komma till annies blogg.



  klicka på bilden för att komma till hannas blogg.



                                                    

Av Evelina - 22 januari 2011 12:13

haha, jag vet inte vad jag ska skriva här, eftersom jag inte kommer ihåg mina födelsedagar XD

men den bästa var nog 2008 ( för såna dagar glömmer man bara inte), när jag delade min födelsedag med Josefine, Vi badade sent på kvällen & vi hade det jätte bra, det är nog den bästa födelsedagen man kan få, när man delar den med sin bästavän. jag tror de var då vi sov i tält och allt, vi har delat många fina stunder som inte släpper ur minnet, och dehär är en dag jag minns speciellt mycket.

Jag älskar dig hjärtat!

     

Av Evelina - 22 januari 2011 00:04

Ligger i sängen nu igen, som jag skrivit i typ varje inlägg nu xD

haha aawi,kan inte förstå att jag är trött, efter allt jag sovit inatt, konstigt, men kommer säkert inte kunna somna på flera timmar ändå,

haha.

Min fot är svullen o lite blå, så nu måste jag hoppa på kryckor för mapa, eftersom jag gick hela dagen igår & idag..

inte bra.. smart som jag är :)

imorgon ska jag på gårn med Annie & Hanna, längesedan man träffade hanna, typ 1 månad sen ;) Annie träffade jag igår ;) ja somsagt så ska vi på gårn, de är typ 5kamp & pizza där då, men jag kan inte vara med på 5 kampen såsmart som jag är.

jaja, nu ska jag läsa lite ur '' tills skulderbladen blivit vingar''      

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards