LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Evelina - 7 januari 2011 23:34

MATCH MOT JÄRVSÖ!


                 

MATCH MOT LJUSNE!


                    

AVSLUTNING, TILL GÄVLE          

GOTHIA CUP 2010!!!

                                        

stukade fingrar..  

tjejröra..


flickorna<3


       
Match mot USA     


min vägg ovanför sängen <3

   

Av Evelina - 7 januari 2011 20:20

det här åt jag idag:

ja, idag då åt jag

frukost - drack juice

lunch- makaroner&pastasås ( de blev som min frukost)

middag - tacoooos ;)

där ni :)

Av Evelina - 7 januari 2011 20:18

jag hade skrivit ett fett inlägg om min storebror,

men de är borta nu :o?

det fanns där ettag,

dag 3 var de,

så de skiter jag i nu,

jag älskar min bror. punkt slut.

  

Av Evelina - 7 januari 2011 04:14

blablabla.

jag är fett arg för vi har för mkt snö på våran antenn eller parabol eller vare är så mina kanaler är borta..

de står typ '' ett problem med mottagningen gör att er mottagare inte fungerar korrekt'' & massa mer skit.

så ja, ingen tv för mig som verkligen kan sova.

vet inte vrf jag inte kan sova, sov ju inte längre än till 13 idag iaf, & sen har jag hållt igång rätt mkt, och ändå är klockan kvart över fyra och jag är inte ett dugg trött.

så jag underhåller mig själv med att knäppa kort med fina webben,

sitter ju vid min lilla dator,

synd att den webben är bättre än den stationära webben -.-

jaja,

jag langar väl nån bild bara för att underhålla er såhär på morgonen,

+ att jag ska upp SENAST 08.45 VIKTIGT.

för kl 09.45 ska jag fara till hudiksvall sen kl 1015 ska jag vara hos sjukgymnasten, sen efter det så får jag bara hoppas på att få fixa tandställningen så jag slipper ggöra de sen,

så smart som jag är så svalde jag ju en sten från tandställningen, haha, asduktigt.

men den stenen gjorde inte så mkt för den satt bara där tills tanden växt ut så dom kunde dra tråd igenom, hihi fniss.

 

Resten av ställningen sitter iallafall på sin plats :D

men börjar konstigt nog börja få ont i hörntänderna igen från tandställningen? är det för att tänderna håller på att ändras? de gör sjukt ont att tugga:( 


sliten tjej, jo helst va. 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards