LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Evelina - 23 januari 2011 23:23

inatt, vid 2 tiden Andreas, så var det ETT år sedan du lämnade oss, dina vänner, din familj, din släkt, alla som älskat&älskar dig.

du lämnade allt, bara såhär, ingen visste eller trodde att de skulle ske,

stora tankar går till Natta & Lukas, din flickvän & son.

Andreas, när du försvann hade du en son i Nattas mage,

varför :(

det verkade så onödigt allting,

du skulle ha stannat hemma, aldrig åkt ut med din bil :(

för samma dag fick vi se hur förstörd den var i tidningen.


Vila i största frid andreas :(

910306-100124 <3

  


Av Evelina - 23 januari 2011 21:22

.. är min riktgia barndom, när jag var liten, allt var så jävla bra, och man kunde vara sig själv, man behövde inte bry sig om kläderna eller håret, allt var så jävla perfekt,

man kunde äta utan att känna sig tjock, man kunde skratta utan att känna skuld, man kunde gråta utan att bli rädd för att få dumma smeknamn,

ja, allt var så jävla bra,

man hade inte en tanke på att flytta hemifrån, jag ville inte vara utan mamma & pappa,

nu ORKAR jag inte bo hemma, jag mår inte alltids bra av de.

men de bästa av allt, var att varken bup eller ungdomsmottagningen var inblandad, man fick leva ett eget liv!

  

Av Evelina - 23 januari 2011 12:07

om du verkligen älskar något - släpp det fritt.

Av Evelina - 23 januari 2011 02:15

  

bild 1 skrev jag när jag gick i 6an på Sandvalla Skola, vi hade en berättelsebok, och de första som kom upp i mitt huvud var Cahvelle.

så, på bild 1 står de: Chavelle.

 Nu ska jag berätta om min hund som heter Chavelle, han är död nu och han vart runt 6½ år. Vi köpte han när jag var ca 6 år, min bror var ca 7½ år. Han dog år 2007 pgr av sjukdom. Han betydde allt för mig, han var min bästa vän. Det har snart gått 2 år. Den 22 oktober 07 var den värsta dagen i mitt liv, jag trodde aldrig att den dagen fanns, men det gjorde den visst. den för det så kommer jag aldrig att glömma han. Han har alltid varit den bästa, alltid den som ställde upp i alla lägen. Jag säger att vi ses i himlen, men det tror jag inte igentligen.

 

  

Bild 2 skrev jag nyss, för att försöka få ut tankarna, så många tankar som snurrar runt i mitt huvud nu.

& med denna bild vill jag berätta att jag verkligen älskar dig, och INGEN i hela världen kan ersätta dig, du var, är och kommer alltid vara mitt allt.

om jag visste att du var så svag så hade jag kämpat för både oss, men nu är de för sent..

 

På bild 2 står de:

Chavelle!

Det var över 3 år sedan jag fick se dig för sista gången. Jag kan inte tro att det är sant, för varje dag och varje natt tror jag att du är här, men det är bara i mina tankar. Så mycket fint vi har delat, så många vackra stunder, nu är allt borta. Jag

ångrar så mycket, så mycket vi inte hann uppleva. Men när jag kommer till dig där uppe i himlen så ska vi göra allt vi inte hann göra när du fanns här.


Allt känns så jävla konstigt, att ligga själv varje natt, utan någon som ligger och slickar mig på händerna, ingen som väcker mig lite underbart på mornarna som du alltid gjorde, ingen som tröstar mig när jag gråter, ingen jag kan berätta allt för. Allt är så förändrat. Jag har litat på dig, för den ÄNDA gången du svikit mig var när du lämnade mig.

Jag visste att jag kunde klara allt bara jag hade dig vid min sida, du var allt för mig, men nu är det borta.


Du är mitt allt.

Jag älskar dig!''

 

Du är allt för mig Chavelle, och jag vet inte hur jag ska orka längre, det var så jävla längesen jag fick krama om dig för sista gången nu, det är jobbigt, jätte jobbigt, om du bara visste. och det är så svårt att släppa taget, för du var min bästa vän, den som inte högg mig i ryggen när jag mådde som värst, den som inte bara satt och tittade på, jag kunde alltid gråta och hålla om dig, du torkade mina tårar.

 

22/10-07, om jag bara kunde spola tillbaka tiden och inte göra alla misstag jag gjorde, om jag bara hann kämpa åt dig när du inte orkade mer, jag vill inte ha det såhär. jag älskar dig för mycket för att låta dig gå!       

Blicka framåt, det får inte bli värre än såhär, för då står jag inte ut längre.

  

Av Evelina - 23 januari 2011 00:04

Danish - Le igen

Danish ft Samzon - torka dina tårar ( le igen del 2)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards