LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Evelina - 30 januari 2011 22:39

näe inte fick jag må bra längre,nej inte alls, jag är spyfärdig och vet inte vad de är med mig, mår asdåligt & allt,

men de skiter jag i..

känner mig febrig också :(

aja, den dagen, den sorgen, tänkte jag säga, men de är ju den dagen -.-

aja, jag spyr sbnart asså,

vågar inte sitta kvar vid datorn då.

så jag tar fram Fysik(!?) eller vare Kemi(!?) boken och pluggar lite till provet som är på tísdag.

längtar till den 5 feb på de är hälsingeträning & den 6 då de är konfa träff,

& den 12-13 då de är donken cup :D



IMORGON ska jag först på skolan, sen till Lisa & gratta henne som fyller 19<3

sen ska jag försöka hinna till träningen kl 20. :)




Av Evelina - 30 januari 2011 19:30

var ska jag börja?

jag började i lekis(6-års) när jag var sex år, logiskt.

det var 2002, om jag har rätt?

såå, då började jag i lekis på näsvikens skola tillsammans med ngra andra killar & tjejer. jag,Hanna,Annie&Ida blev snabbt bästa vänner, och häll ihop till 4an,

då jag bytte skola, år 2007 trorja så började jag i klass 5 på sandvalla skolan inne i stan.

där träffade jag underbara vänner som jag har kontakt med än idag.

jag gick där tills mitten av 6, då jag kände att trycket blev för stort.

så den 18 mars 2009 kom jag tillbaka till näsvikens skola, och fortsatte i klass 6 där,¨

det var en massa jävla möten fram & tillbaka innan allt löste sig.

men jag har gått i(på?) näsvikens skola i 2 år sedan jag kom tillbaka, & jag trivs jätte bra,

mina betryg är jag nöjd med och jag mår okej!

Av Evelina - 30 januari 2011 11:06

hejsan, nu sitter jag i köks soffan hos mormor&morfar, har haft det bra här.

igår åkte vi till föllinge och spelar futsal,

Enskede -Ljusdal 3-1

Ljusdal-Krokom 3-2

Valbo-Ljusdal 2-4


2 vinster och 1 förlust ledde inte långt, men kul som fan hade vi iallafall :D

vid 10 var jag och charlie ute och åkte lite skoter, skönt :D

menmen, nu ska jag inte blogga mer idag ;D

ska äta lite lunch nu :)

puss

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards