LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Min bästavän är den som alltid finns kvar!

Av Evelina - 17 april 2010 15:20

ljuset är det som leder en när man bottnat i skit..

 

hejsaan, idag vaknade jag typ 8? :o

klev upp vid halv nio, och sen la jag mig till 9.20 :)

 och blabla, sen åkte jag & mamma till stan o handlade tape och mat osv :)

sen så har jag städat och pratat ed melissa lite :)

iaf, har ävenbråkat med bästavän :(

min bästastebästavän :(
vet inte hur de blev så, eller varför. men de blev så..


Vi skulle ALLTID vara BÄSTAVÄNNER!

Du är min bästavän.
trots allt som händer mellan oss.
du har funnits för mig sen första gången vi pratade.
Jag blir alltid lika glad då jag ser dig,
Jag känner mig alltid lika trygg när jag kramar om dig,
Blir alltid ordlös när jag träffar dig.
Blir så stark när jag vet att du är MIN bästavän.
& jag orkar inte bråka.
det gör såjävla ont.
du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig.
min ängel. varför gör vi såhär mot varandra?
Jag försöker finnas för dig varje sekund,
men verkar inte lyckas så bra.
jag är grymt lycklig över att du är min,
men du verkar inte vara så glad över de..
Om du vill lämna mig,
så får du aldrig glömma att,
du är min bästavän & jag älskar dig.
Av alla som finns på jorden,
så valde jag dig som min bästavän,
för du är speciell för mig,
det är någonting med dig som gör dig speciell.
men jag vet inte riktigt vad det är?
kanske är det för att du bryr dig om andra så mycken,
kanske är det för att du berättar så mycket för mig?
kanske är det för att du är så himla fin,
nä jag vet faktiskt inte. men någonting är det iallafall.
& jag har gråtit i dom här två dagarna nu.
Kan inte sluta tänka på alla fina ord du gett mig,
& sen bara ger jag upp..


Jag står i tunneln, tittar framåt och ser att ljuset leder mig,

de ger mig styrka att förtsätta att berätta för dig,

ingenting kommer att bli bättre av att deppa ihop,

tar helldre tag i saken, krigar och gör mig av med mitt rop.

jag tittar bak, jag tittar fram & vet nu vart jag ska gå,

jag följer ljuset nu istället för att bara se på,

och jag hoppas att tiden läker såren. 

Dagen kommer komma då man blir något annat än man varit,

och jag är redo för det steget som jag vet jag måste ta,

har du varit där jag är så vet du vart jag nu står,

det kanske är så att man får vad man ger, och ger vad man får.

Det jag vill säga är att: hur svart det ändå verkar, blir det ändå gryning efter natt,

för jag väntar och gör mig vän med sorgen..

hur det än känns här i mörkret får jag inte blicka ner nu,

och jag måste tro på framtiden,

för jag vet att efter regnet kommer solens strålar fram, och jag vet att allt blir bra igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards