LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

''min lilla ängel, så stark, men ändå skör som glas''

Av Evelina - 20 april 2010 19:49

Älskade Jessica,

vad som än händer kommer jag alltid finnas här,

i ått och torrt,

dag som natt, himmel & helvete.

& du kan alltid komma till med mig om du behöver,

för du kan alltid prata om allt mellan himmel & jord.

jag glömmer aldrig våra konversationer om killproblem,

jag glömmer aldrig våra regniga cykelturer på byn.

Jag glömmer aldrig alla gånger du ställt upp för mig,

när jag inte orkat mer,

när du berättat för mig att jag är din lilla ängel, så stark, men skör som glas.

& nu ska jag berätta för din,

du är en av dom som jag ser upp till,

du är så bra förebild, trots dina svackor så är så så stark ändå, så jävla stark.

även om du inte alltid tror på det. & När dina jobbiga perider kommer, så vill jag att du ska veta att jag alltid alltid ALLTID finns här, jag kan vara 1000 mil bort.

men ändå så är jag bara ett samtal bort.

& nu är det ca 600/700 meter mellan oss,

& var ALDRIG rädd för att komma & knacka på & be om hjälp.

för jag kommer alltid ställa upp för dig, & stötta dig i det mesta du gör,

du är en av mina närmaste, & jag kommer alltid vara din lilla skyddsängel!
DU & JAG föralltid.

17/4-09

vi kommer få en tid jessica,

när vi kan vara glad,

tillsammans.


Säg föralltid och jag tror dig!

- föralltid

<3


du var den ända som fick höra allt, och kände samma sak som mig,

som kunde gråta med mig, skratta näör det kändes bra, som inte svek & snacka skit, ja det var äkta vänskap.

Jag ser entår falla er igen, när jag passerar vid korsningen,

berättade saker som man inte ens har sagt till någon idag,

jag minns det väl, men du försvann , nu är det bara jag.

Tänk om jag glömmer dig?

javisst.  

men jag kan minnas allting,

denna kärlek jag gav min vän var det som byggde denna arma framtid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards