LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Jag slutar aldrig älska den jag en gång älskat mer än allt.

Av Evelina - 24 april 2010 21:14

Jag gjorde verkligen ALLT för dig,

jag älskade dig av hela mitt hjärta, jag älskade dig mer än allt som fanns på jorden,

du var min ängel, som skyddade mig från alla faror och du fick mig alltid att stå när jag kände att mina ben slutade bära mig.

du betydde så mycket för mig, & hur ska jag nu klara mig när jag vet att vi aldrig mer kommer tillbaka,

när jag vet att den fina vänskap vi hade, bara varade i ånågra månader, när vi sa att det skulle vara föralltid.

jag skulle finnas för dig 24 timmar om dagen,

7 dagar i veckan, 

dom 52 veckoran på året, 

alla 365 dagarna på året.

men jag räckte tydligen inte till. Det fanns så mkt och många som kom emellan oss, folk som blev arga för att vi älskade varandra.

Jag är inte lycklig såhär, jag vill ha tillbaka mitt gamla liv, visst mådde jag sämre & gjorde en hel del dumma saker, men jag vill bara få skapa ännu flera minnen med dig, men jag vet att det är över nu..

Nu är jag ensam kvar, men försöker vara stark endå, livet var nog aldrig menat, för oss 2.

Inget varar förevigt, inget håller föralltid, men sålänge de finns et hopp, finns det en framtid.

Jag står på bron tittar ner mot vattnet och stenarna, jag tänker - ska jag, eller inte?

ska jag kämpa för dig,utan att du bryr dig,

eller ska jag ge upp & kunna må bra?

Inget är ditt fel, det blev nog bäst som det blev, men jag påstår inte att jag mår bättre av de.

Jag såg inte mina fel, jag blundade för hårt,& nu kanj ag inte gå vidare, det är fö svårt,

jag vet att man aldrig ska blunda för sina problem,

men jag orkade inte förstå det.

Om jag någongång försvann och aldrig kom tillbaka,

så kom ihåg att jag alltid kommer vaka över dig,

jag kommer alltid älska dig, och skydda dig.

Du är den klaraste
Av alla stjärnor på jorden
Den stjärnan som lyser starkast på himlen,

det är du.
Det är en riktigt speciell stjärna
Som tog en stor plats i mitt hjärtat.
Jag kallade den stjärnan för min ängel
Den vackraste ängel som kom ner för att skydda mig.
Med dom vackraste vingar, och med den vackraste rösten,

som alltid lungade ner mig
En viklädd ängel med dom starkaste vingarna.

Jag är så stolt över att du orkat stå upp i dina jobbigaste situationer.

Jag är så glad över att vi fann varandra, men inte alls glad över att våran vänskap rinner ut som sand, precis som mina tårar.

/ din Evelina!


du -I'm dieng

jag- haha va? menar du att du dör?

du- ja? vad heter de då:)?

jag- I die?:p

du: ja men i'm dieng!


  

)':

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards